In Oostende is zaterdagavond een zware brand uitgebroken op de tweede verdieping van een appartementsgebouw. De bewoner raakte zelf tijdig buiten. Zijn bovenburen, een gezin met vier kinderen, moest van de bovenste verdieping worden geëvacueerd. “De slachtoffers werden allen naar het ziekenhuis overgebracht”, zegt de brandweer.