Wel of geen ontbijt voor de hongerige WK-supporters in Meise deze ochtend? Dat was de vraag die — ondanks de 5-1-zege — na de match van de Rode Duivels voor de nodige discussie zorgde. Enkele marktkramers zagen hun kans schoon om de fans te voorzien van koffie en spek met eieren. Ze werden echter teruggefloten door de politie — volgens getuigen door één commissaris — omdat er geen aanvraag was ingediend. Burgemeester Gerda Van den Brande zit verveeld met de zaak. “Dit had anders geregeld kunnen worden.”