وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت سیونهمین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت و روز ملی مبارزه با سلاحهای شیمیایی و میکروبی، با تأکید بر اینکه سردشت نماد مظلومیت و ایستادگی ملت ایران در برابر جنایت و تجاوز است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پیگیری حقوق قربانیان سلاحهای شیمیایی، مقابله با بیکیفری عاملان این جنایات و دفاع از صلح عادلانه و پایدار را با جدیت دنبال خواهد کرد.