Als het klopt wat bondscoach Rudi Garcia - behalve over Doku - beweert, dan moeten de Rode Duivels inmiddels op toerental zijn. Het valt te hopen, want “Nieuw-Zeeland mag nooit of te nimmer voor een ‘perte totale’ zorgen”, stelt onze chef voetbal Niels Poissonnier. “Wie zal de Belgische vlag anders nog willen (en durven) uithangen?”