زلاتان: در نیمه دوم بازی ایران و بلژیک خوابم برد!
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق فوتبال جهان و مفسر شبکه فاکس اسپورت، با انتقاد از کیفیت فنی دیدار ایران و بلژیک، مدعی شد که تماشای این مسابقه برای او چندان جذاب نبوده است.
به گزارش ایلنا، دیدار تیمهای ملی ایران و بلژیک در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ که با تساوی بدون گل به پایان رسید، واکنش زلاتان ابراهیموویچ را نیز به دنبال داشت.
مهاجم پیشین تیمهای میلان، پاریسنژرمن و منچستریونایتد که به عنوان کارشناس و مفسر در شبکه فاکس اسپورت حضور داشت، در ارزیابی این مسابقه گفت: «در نیمه اول نزدیک بود خوابم ببرد و در نیمه دوم واقعاً خوابم برد! چیز زیادی برای صحبت کردن درباره این بازی وجود ندارد.»